سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 787722

  بازدید امروز : 79

  بازدید دیروز : 230

میاب دان بیر سس

 
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: پنج شنبه 94/5/1::: ساعت 11:51 عصر
با سلام خدمت همه میابی های عزیز روستای میاب مرند آذربایجان شرقی می رساند که  تا آنجا که ما اطلاع داریم در کل دنیا 3 آبادی بنام میاب وجود دارد .2 مورد درایران  یکی در مرند آذربایجان شرقی که روستای عزیز ماست و دیگری روستای میابی که در استان خراسان رضوی شهرستان درگز قرار دارد و گزارش و خبر زیر در مورد همین میاب در گز است و خواستیم با درج این خبر همشهریهای عزیزمان را با روستای میاب دیگری که در شمال شرق ایران است آشنا کنیم. روستای میاب دیگری هم در ترکیه در منطقه دیاربکر است .یاشاسین دنیادا اولان میاب لار و بوتون دنیادا یاشایان میاب لیلار گروه: استان خراسان رضوی
ساعت: 08:29منتشر شده در مورخ: 1393/11/20شناسه خبر: 237049
به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی؛

افتتاح پایگاه بسیج در روستای میاب

پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه به مساحت 48متر مربع و با هزینه بالغ بر 150میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درگزخبر،امروز(19 بهمن)همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان و حضور گسترده مردم روستا، پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه به مساحت 48متر مربع و با هزینه بالغ بر 150میلیون ریال توسط ناحیه مقاومت بسیج درگز و همچنین همکاری مردم در محل روستای میاب شهرستان افتتاح شد.  در این مراسم فرمانده بسیج منطقه میانکوه برادر بسیجی هادی گله دار ضمن اشاره به اهمیت امنیت در روستاهای مرزی افزود: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی بود که به وسیله حضرت امام ملت ایران محقق شد،دشمنان اسلام و انقلاب با کینه و عداوت علیه ملت ایران هر روز برنامه‌ریزی می‌کنند،  همه مردم باید با بصیرت لازم نقشه شوم آنان را از بین ببرند .

وی در ادامه به ارزش بسیجیان اشاره و متذکرشد: امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

در حاشیه این افتتاح مردم روستای میاب از مسئولین در جهت پوشش شبکه دیجیتال یاری خواستند.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک