سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 785647

  بازدید امروز : 75

  بازدید دیروز : 172

میاب دان بیر سس

 
دوستی [با مردم]، نیمی از دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: یکشنبه 93/11/26::: ساعت 12:38 صبح

.........................................................................................................................................................

خبر شهادت برادر مجاهد عباس عبدالهی در دفاع از ناموس مسلمین بار دیگر عطر دل انگیز 

شهادت را درفضای جامعه منتشر کرد.

..........................................

از خداوند متعال برای همه شهیدان راه خدا واز جمله برای این شهید عزیز سفر کرده

علو درجات را آرزومندیم.

......................................................................

 

 

شعری که شهید عبدالهی در آخرین مصاحبه اش خواند

یاشیل وطن: در این دو روز که تصاویر مختلفی از شهید حاج عباس عبدالهی در رسانه ها منتشر گردید، برخی کاربران گلایه کرده اند که این همه تصویر منتشر شده اما تصویری از چهره بشاش و خندانش منتشر نشده است.

خلاصه این هم تصویر چهره بشاش شهید عبدالهی.

شهید عباس عبدالهی

لازم به ذکر است که آنهایی که وی را می شناختند از اخلاق حسنه مخصوصا شاد کردن مومنین و بگو و بخندهای بسیجی وارش خاطره ها دارند.

در آخرین مصاحبه ای که از این شهید ضبط شده است و امروز به دست ما رسید، در پایان صحبتها شهید عبدالهی می گوید:

 « خداوند روح تمام شهدا را شاد کند و ما را از رهروان آنان و جزء رزمندگان واقعی قرار دهد تا عاقبت بخیر شویم.

پیرما گفت شهادت هنر مردان است / عقل نامرد در این دایره سرگردان است

نباشد از شهیدان دور گردیم / به ذلت رهسپار گور گردیم »

پایان خبر/

......................................................................................................................................

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شهادت سردار مدافع حرم، عباس عبدالهی را تسلیت گفت

 

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی سردار رشید اسلام و مدافع حرم عباس عبدالهی نائب رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجانشرقی و رییس هیات جودوی شهرستان مرند را تبریک و تسلیت گفت

abdollahi-300x280به گزارش یاشیل وطن، سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پیامی شهادت سردار رشید سپاه اسلام و مدافع حرم ، عباس عبدالهی نائب رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجانشرقی و رییس هیات جودوی شهرستان مرند را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور آذربایجانشرقی و شهرستان مرند و خانواده و بستگان این شهید والام مقام تبریک و تسلیت گفت.

وی با اشاره به شخصیت این شهید بزرگوار، گفت: شهید عباس عبدالهی بر عهد و پیمان دیرین خویش با خون شهداء باقیماند و در این زمان که فریاد هل من ناصر انقلاب را شنید دوباره در کسوت سربازی که هیچگاه آن را ترک نکرده بود درآمد.

گفتنی است وی اهل شهرستان مرند و محله رفیع آباد می باشد که در سوریه به شهادت رسید .

وی از قهرمانان ورزش استان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود .

............................................................................................................................................................................

خانه / آخرین اخبار / دومین شهید مرندی مدافع حرم / قهرمان ارتش های جهان/ بهترین تک تیرانداز

دومین شهید مرندی مدافع حرم / قهرمان ارتش های جهان/ بهترین تک تیرانداز

شهید حاج عباس عبدالهی از رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

شهید عباس عبدالهیپس از اعلام شهادت این سرباز دلیر اسلام دفاع از حریم ولایت، هنوز زمان دقیق انتقال پیکر مطهر به شهر مرند و تشییع اعلام نشده است که به محض اعلام، از همین سایت خبری منتشر خواهد شد.

وی بازنشسته سپاه و برنده ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود .

چنان با شهدا عجین بود که در سخنرانی هایش می گفت: من با شهدا راه میروم غذا میخورم و میخوابم و این آسایشی که برای من شهیدان بوجود آورده اند هر گز نخواهم گذاشت پرچم یا مهدی ادرکنی ،آن ناله های رزمنده گان در نماز های شب و هنگام شب عملیات زمین بماند.

او جزو بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها. او همواره سخت ترین راه را انتخاب میکرد چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه در پیش گرفت. صفایی داشت وصف ناپذیر. پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود با دانشجویان انس میگرفت و با آنها از شهدا و مرامشان میگفت.

حاج عباس هم به مرادش آقا مهدی پیوست.وی بدست گروههای تکفیری و سلفی در سوریه بشهادت رسید.اخبار تکمیلی را متعاقباً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آخرین جمله او در یادواره شهدای پایگاه شهید خداداد مرند در رسانه ها همچنان در حال انتشار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که گفـت: جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می سپارم.

پس از محرم علیپور، این دومین شهید مدافع حرم می باشد که اهالی غیرتمند و شهیدپرور شهرستان مرند تقدیم اسلام میکنند.

......................................................................................................................................................................

مراسم بزرگداشت شهید عبدالهی برگزار میشود + پوستر

یاشیل وطن: فردا یکشنبه مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید عبدالهی در مرند برگزار می شود.

این مراسم بزرگداشت فردا از ساعت 15/30 لغایت 17/30 در مسجد جامع شهر مرند با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سرایی جانشین ولی فقیه در سپاه عاشورا خواهد بود.

پوستر این مراسم:

 

ssds

.....................................................................................................................................................................

به گزارش مانداگارانا ؛ حاج عباس عبداللهی روز پنج‌شنبه 23 بهمن در سوریه و در دفاع از حرم اهلبیت(ع) جام شیرین شهادت را سر کشید.

وی بازنشسته سپاه و برنده ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود .

گفتنی است شهیدان علی سلطان مرادی و عباس عبداللهی روز پنج شنبه 23 بهمن 93، در درگیری با تروریست ها و تکفیری ها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شدند .

به گفته یکی از دوستان این‌ شهیدان، پیکرهای پاک این دو شهید والامقام، همچنان در اختیار تروریست‌هاست.

abdolahiiii

 



خدایا  تو را به مقربان درگاهت سوگند در دنیا و آخرت ما را شرمنده شهدا نکن و شهد شیرین شهادت را در کام ما نیز بچکان.

 

.......................... با تشکر از سایت  یاشیل وطن . ابوالفضل روزی طلب میاب


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک