سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 788734

  بازدید امروز : 158

  بازدید دیروز : 155

میاب دان بیر سس

 
از خنده زیاد برحذر باش که دل را می میراند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: چهارشنبه 93/10/3::: ساعت 8:45 عصر

بنده در دهم ذی الحجه(روز عید قربان) سال 1339 در یک خانواده روستایی در روستای "اولی کند" متولد شدم، در سال 1351 در سن 12 سالگی دروس طلبگی را در شهرستان مرند آغاز کردم، سپس پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به قم مهاجرت کردم، اما به دلایل خفقان دوران قبل از انقلاب، دوباره به تبریز بازگشتم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ،1357 مجدد به شهر قم هجرت کرده و در مدرسه  حجتیه و مدرسه آیت الله بروجردی(ره) به تحصیل پرداختم. در این ایام، در محضر علمایی همچون آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله سبحانی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله اشتهاردی، آیت الله ستوده و آیت الله بنی فضل تلمذ کردم.

در سال 1371 به عنوان امام جمعه در شهر نقده مستقر شدم، به مدت شش سال در این شهر به فعالیت پرداختم که با عنایت خداوند و حمایت های علما و بزرگان، اولین حوزه علمیه مکتب تشیع در دو بخش برادران و خواهران را در این شهر سنی نشین، راه اندازی کردیم. سپس در سمت امامت جمعه به  شهرستان مرند در آذربایجان شرقی هجرت کردم.       منبع : سایت مرند خبر 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک