سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 785334

  بازدید امروز : 104

  بازدید دیروز : 368

میاب دان بیر سس

 
آن که حق کسى را گزارد که حقش را به جا نیارد ، به بندگى او اعتراف دارد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: یکشنبه 93/9/30::: ساعت 7:38 عصر

بسمه تعالی

مطالب مشروحه ذیل در جواب اشعار سخیف وتفرقه انداز سایت به روز ترین پایگاه دانلود مداحی72به آدرسhttp://www.madahi72.ir/که باعث اختلاف مذهبی بین برادرن شیعه وسنی می شود.اینگونه افراد آگاهانه ویاناآگاهانه درحال بازی درمیدان دشمنان اسلام ومسلمین ودررأس آنها شیطان بزرگ آمریکا،انگلیس و...هستند.

خیلی از متدینین فقط عنوان ولایتمداری رو به یدک میکشند ، اما تابع دستورات آقا نیستند ، هر چی آقا میخوان به این کارها (سب و لعن علنی) ایراد بگیرن اما کو گوش شنوا ؟ آقایون همانجوری که گفتین تابع دل خودشون هستند نه امر و نهی ولی مون...

میخواستم به دوستان و برادران عزیز سنی بگویم برداران، این بیانات بزرگ علمای ما در مورد اهل سنت است و برای وهابیانی که به غلط و از روی دشمنی با اسلام و مسلمین میخواهند به برادران سنی بگویند شیعه با سنی دشمنی دارد بگویم چشمهای کورتان را باز کنید و ببینید:
 
1.یک دسته از مسلمانان شیعه هستند و یک دسته ای از مسلمانان سنی، یک دسته حنفی و یک دسته ای حنبلی و دسته ای اخباری هستند؛ اصلاً طرح این معنا، از اول درست نبود.

در یک جامعه ای که همه می خواهند به اسلام خدمت کنند و برای اسلام باشند، این مسائل نباید طرح شود، ما همه برادر هستیم و با هم هستیم؛ منتها علمای شما یک دسته فتوا به یک چیز دادند و شما تقلید از علمای خود کردید و شدید حنفی؛ یک دسته فتوای شافعی را عمل کردند و یک دسته دیگر فتوای امام صادق (ص) را عمل کردند، اینها شدند شیعه، اینها دلیل اختلاف نیست ما نباید با هم اختلاف و تضادی داشته باشیم، ما همه با هم برادریم. برادران شیعه و سنی باید از هر اختلافی احتراز کنند. امروز اختلاف بین ما، تنها به نفع آنهایی است که نه به مذهب شیعه اعتقاد دارند و نه به مذهب حنفی و یا سایر فرق، آنها می خواهند نه این باشد نه آن، راه را این طور می دانند که بین شما و ما اختلاف بیندازند. ما باید توجه به این معنا بکنیم که همه ما مسلمان هستیم و همه ما اهل قرآن و اهل توحید هستیم، و باید برای قرآن و توحید زحمت بکشیم و خدمت کنیم.

 

 صحیفه امام، ج 13، ص 54

 

2. ما با مسلمین اهل تسنن یکی هستیم؛ واحد هستیم که مسلمان و برادر هستیم. اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمان ها بشود، بدانید که یا جاهل هستند یا از کسانی هستند که می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندارند.

قضیه شیعه و سنی اصلاً در کار نیست، ما همه با هم برادریم. اقلیتهای مذهبی هم خاطر جمع باشند که ما اطمینان می دهیم به آنها که در این مملکت زندگی عادلانه و مرفهی خواهند داشت و مورد پشتیبانی ما هستند. اسلام از اهل ذمه پشتیبانی می کند. اگر کسانی چیز دیگری می گویند برای تفرقه انداختن است. فقط خرابکارها باید بدانند که این خرابکاری ها خیانت به ملت و مملکت است؛ دست از خرابکاری بردارند و زیر دولت اسلام و کلم? لا اله الا الله باشند. آنها چه می خواهند جز اینکه همه مردم در درجه سه و زارع و کارگر همه مرفه باشند؟ ما همه اینها را تأمین خواهیم کرد.

صحیفه امام، ج 6، ص 133

3. این از عنایات اسلام است که همه برادران اهل سنت و شیعه با هم هستند و اختلافی با یکدیگر ندارند و بحمدالله، کسانی را کهدر دو طرف بودند و تفرقه ایجاد می کردند را هم شناختند و کنار زدند و امروز صادقانه در کنار یکدیگر خدمت می کنند و من امیدوارم که این رویه مستدام باشد.

صحیفه امام، ج 17، ص 105

 

4. این یک نقشه ای بود و شماها باید در آنجا کوشش کنید که این نقشه را خنثی کنید. اینکه بین مسلمین جدایی بیندازند، مسلمین را چند طایفه کنند - خصوصاً بین شیعه و سنی – یک فاصله زیادی ایجاد کنند.

آنها غرضشان این بود که هر دو ضعیف بشوند. بنا شد که این گروه های عظیمی که هستند، یا سنی یا شیعه، در پاکستان و در ایران و دیگر جاها - اقلیت های کمی هم هستند، [اما] مهم اینها هستند – بنا شد که بین اینها آنچنان جدایی بیندازند و فاصله ایجاد کنند که اذهانشان از مسائل دیگر بکلی منحرف بشود؛ همه اذهان بیاید سراغ اینکه خودشان با هم دعوی کنند. این هم یکی از نقشه هایی بوده است که از قدیم الایام اینها، شیاطین، درست کرده اند؛ و از احساسات اسلامی اینها استفاده کرده اند؛ از احساسات مذهبی استفاده کردند. نه اینکه آنها می خواهند مذهب شیعه در پاکستان و در ایران باشد، و نمی خواهند مذهب سنی باشد؛ هیچ کدام را نمی خواهند که باشد.

اینها می خواهند اسلام نباشد. برای اینکه از اسلام خوف دارند! ترس دارند. این مسلمینی که یک میلیارد جمعیت هستند اگر اینها با هم بشوند – آدابشان علی حده، هر کس آداب خودش را انجام بدهد. هر کدام کارهای مذهبیش را انجام بدهد، اما در کنار هم باشد – اگر یک میلیارد مسلم در دنیا به هم مجتمع بشوند، قدرتشان بالاترین قدرت است. از این قدرت دیگر بالاتر نمی شود. اما آنها نمی گذارند این مطلب بشود. آنها دنبال این هستند. حکومت هاشان را وادار می کنند، بذر نفاق می پاشند بین اینها.

 

 صحیفه امام، ج 7، ص 507

5. ما معترفیم که این دو برادر شیعه و سنی به واسطه دست هایی که در کار بوده است، چه از روی تقصیر یا قصور، نتوانسته اند اتحادی را که مسلمین باید در مقابل کفار و مشرکین داشته باشند، ایجاد نمایند.

الآن هم نمی گذارند؛ زیرا در اطراف پاکستان و هند و بنگلادش و دیگر نقاط مناقشه زیاد است و این امر موجب ضعف مسلمین و قوّت سلطه گران گردیده است. مسلمین با هم در مقابل کفار و مشرکین متحد شوند. آنها می خواهند اسلام نباشد تا بتوانند فضایل ما را بگیرند. در زمانی که همه مسلمین گرفتار کفار و مشرکین و منافقین هستند، وقت آن نیست که ما با هم جنگ و نزاع کنیم.

صحیفه امام، ج 16، ص 488-489

 

6. ما با برادران اسلامی اهل سنت خود هیچ اختلافی نداریم؛ و ما به برادران خود اطمینان می دهیم که تمام اقشار کشور – چه اهل سنت و چه شیعه – به حقوق خود خواهند رسید و هیچ فرقی بین طوایف مسلمین در حقوق سیاسی و اجتماعی و غیر آن نیست. من از همه برادران و خواهران خود در تمام کشور تقاضا دارم که به سمپاشی این عناصر فاسد اعتنا نکنند.

 صحیفه امام، ج 6، ص 430

 

7. برادران من، برادران اهل سنت، برادران اهل تشیع، همه توجه داشته باشید که ریشه های فسادی که شماها را در تحت فشار ظلم و زیر چکمه های دژخیمان خودشان خرد کردند را در طول تاریخ و الآن از بین شما بحمدالله رفته اند و می روند، اینها در صدند که با اسم های مختلف شما را به جان هم بیندازند و نتیچه بگیرند

صحیفه امام، ج 14، ص 288-289


----------------

دوست من با این فتوای رهبر اگر به این بی بصیرتی خودت پایان ندی و در مقابل دشمن اسلام ، اختلاف میون مسلمونا رو بیشتر کنی تعجب نکن که بهت بگم جنابعالی هم در کشتار مسلمونای بیگناه ، با دشمن اسلام شریک جرم هستی. !!!!!!!!!! چون رهبر با این فتوا علاوه بر حفظ وحدت با پیروان خود اتمام حجت کرده است.

پس با این وجود ، علاوه بر حفظ وحدت ،اتمام حجت با شیعیان داخلی و خارجی نیز هست ، کسانی که دست از این کار برندارند از دسته های زیر جدا نیستند:
1- تندرو هستند. که نهایت هر تندروی انحراف و دشمنی با خداست.
2-جاهل هستند.
3-در وجود خود ریا دارند.
4-از روی عمد قصد پیشبرد اهداف دشمنان اسلام ، پیامبران ، اولیای دین و ولی فقیه را دارند.

-----------------------

 

فتوای مقام معظم رهبری

 

*

 

متن عربی:

 

«یحرم النیل من رموز إخواننا السنة فضلاً عن اتهام زوجه النبی بما یخل بشرفها بل هذا الأمر ممتنع على نساء الأنبیاء وخصوصاً سیدهم الرسول الأعظم»

 

*

 

*

 

ترجمه فارسی:

 

«اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلامحرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم می‌شود.»

 

 

1-ما به فرقه‌هاى عالم اسلام نمى‌گوییم از عقاید مخصوص فرقه‌ى خود دست بکشید و عقاید فرقه‌ى دیگر را قبول کنید؛ اما به همه‌ى مسلمین مى‌گوییم در میان ما موارد مشترک، بیشتر و مهم‌تر و اساسی‌تر از موارد اختلاف است. دشمنان ما روى موارد اختلاف تکیه مى‌کنند؛ ما برعکس باید مواضع مشترک را تقویت کنیم و نگذاریم دشمن بهانه به دست آورد و با تفرق ما، نقطه‌ى فشار روى پیکر امت اسلامى را پیدا کند.

2-امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.(متن و صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌)

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده امیری حسین ونعم الامیر در جمعه بیست و ششم اردیبهشت 1393 | آ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک