سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 785978

  بازدید امروز : 81

  بازدید دیروز : 204

میاب دان بیر سس

 
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: یکشنبه 93/9/30::: ساعت 7:35 عصر

                                                                                                                                                                                                                                   ثامن تم : تا کور شود هر آنکه نتواند دید



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده ابوذر در چهارشنبه نوزدهم شهریور 1393 | یک نظر

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده ابوذر در دوشنبه هفدهم شهریور 1393 | یک نظر



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده ابوذر در جمعه هفتم شهریور 1393 | یک نظر

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده ابوذر در چهارشنبه بیست و یکم خرداد 1393 | آرشیو نظرات

 

غلام شاه پسندی (محافظ امام خامنه ای) نقل می کند:

درباره ی قرآن خواندن ایشان به ما توصیه می کردند و می گفتند:

« بچه ها قرآن را زیاد بخوانید. قرآن نور است. قرآن را خیلی مطالعه کنید. من در جوانی هر سه روز یک دور قرآن می خواندم. یعنی روزی ده جزء. الآن دیگر حوصله اش نیست، پیر شده ام، از نظر سن و سال، وضعیت، شغل، گرفتاری های کاری، این همه مسائل واقعاً نمی توانم قرآن بخوانم. خیلی دور شده ام. نُه روز، ده روز طول می کشد من یک دور قرآن را بخوانم.»

الآن که دور شده اند، روزی سه جزء می خوانند! ما اگر توی ماه مبارک رمضان خدا عنایت کند یک بار قرآن بخوانیم، فکر می کنیم اعجاز کرده ایم! کلی خدا را مؤاخذه می کنیم که آخر ما یک دور قرآن را خواندیم هیچ اتفاقی نیافتاد! قرآن خواندن را ما نیاز داریم، نه خدا..
نشریه ی امتداد- شماره64]

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده امیری حسین ونعم الامیر در جمعه نوزدهم اردیبهشت 1393 | آرشیو نظرات
مشرق: رهبر معظم انقلاب اسلامی  بر خلاف بسیاری از رهبران و روسای کشورهای جهان پوششی ساده و به دور از تجمل دارد. تصویر زیر مربوط به جلسه رهبر انقلاب با اعضای خبرگان رهبری است که مورد توجه خبرنگاران و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.



ترجمه تیتر:
 "نظر یک مخاطب: نعلین‌ رهبر معظم [آیت‌الله] خامنه‌ای به سرهای حاکمان خلیج [فارس] شرف دارد!"

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده امیری حسین ونعم الامیر در چهارشنبه بیست و هشتم اسفند 1392 | آرشیو نظرات

سید حسن نصرالله و امام خامنه ای

سید حسن نصرالله و امام خامنه ای

خامنه‌ای دنیا و آخرت ماست

در آذر ماه سال 1376 هنگامی که امام خامنه‌ای در اجلاس سران کشوره‌های عضو کنفرانس اسلامی در تهران سخنرانی کردند و عازم خروج از سالن کنفرانس بودند، سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش انقلابی حزب الله لبنان به وسط سالن رفت و دست ایشان را بوسید.

فردای آن روز، از او پرسیدند انگیزه شما از این کار چه بود؟
دبیر کل حزب الله لبنان پاسخ داد: امسال، کشور های عربی مرا به عنوان مرد سال جهان عرب معرفی و انتخاب کردند. در این کنفرانس در حالی که سران کشور‌های عربی حضور داشتند و دوربین‌ها نیز مراسم را مستقیماً برای ملت‌های عرب پخش می‌کرد، من با بوسیدن دست حضرت آیة الله خامنه‌ای خواستم به همه آنها بگویم شما که مرا مرد سال جهان عرب می‌دانید، این را نیز بدانید که رهبر من حضرت آیة الله خامنه‌ای‌ست و من افتخار می‌کنم که شاگرد ایشان هستم.

آنگاه که خداوند متعال، پیامبر یا امام معصوم(ع) را – به آن خاطر که معصوم‌اند- به ولایت امر می‌گزیند، صفاتی چون علم و زهد و شجاعت و ابهت در او متجلی است و هنگامی که امام معصوم(ع)، غایب است بر ماست که به دنبال این صفات در شخصی بگردیم که بیش از دیگران آن‌ها را در خود داراست. البته باید فقیهی عادل باشد و نه فقط کسی که از حرام الهی اجتناب می‌کند. او باید زاهد دنیا و شجاع و کاردان و حکیم و بصیر و مدبر باشد. در امتداد زمان و طول تاریخ ما، فقهایی از این نوع بوده‌اند و زمانه از فقهایی این چنین خالی نبوده است. امانت را به دوش کشیدند و از آن به تناسب طرف زمانی و شرایط که در آن حضور داشتند محافظت کردند. تا اینکه خداوند تعالی به مرجع بزرگ و فقیه گرانقدر این زمانه، امام خمینی(ره) توفیق داد تا این پیروزی تاریخی مداوم را به وجود آورد. شخصیت امام خمینی(ره) به نحوی در چشم‌ها و عقل‌ها و قلب‌ها بروز یافت که هیچ کدام از ما تصور نمی‌کرد در طول تاریخ ما، فقهایی به این بزرگی بروز یافته باشند، البته در تاریخ ما فقهای بسیار بزرگی بوده‌اند اما ظرف زمانی و شرایط آنها متفاوت بوده است.

 



مربوط به موضوع : ولایت فقیه و رهبری
نویسنده یا لثارات الحسین در پنج

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک