سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 785241

  بازدید امروز : 11

  بازدید دیروز : 368

میاب دان بیر سس

 
بنیاد اسلام، دوستی من و دوستی اهل بیتم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: دوشنبه 94/10/14::: ساعت 1:35 صبح

 بسم الله الرحمن الرحیم

 اولین برف سنگین درست یک ماه پیش در مورخ 94.09.12 در مرند و  روستای میاب به زمین نشست که همه بویژه کشاورزان و باغداران و دامداران را خوشحال کرد. درست یک ماه بعد بارش دومین برف سنگین و کم نظیر یعنی از بعد از ظهر روز جمعه 11 دی ماه آغاز و حدود 24 ساعت ادامه داشت. تا حال و شاید سال گذشته هم چنین برف سنگینی بر زمین ننشسته بود. روز شنبه 12  دی ماه تمامی مدارس استان و مدارس مرند و میاب همه تعطیل بودند. اخبار سراسری گزارش می داد که در مناطقی از کردستان تا 6 متر برف باریده است. و در مناطقی از پیرانشهر و مهاباد تا 3 متر برف باریده است. در مرز ایران - ترکیه واقعا اوضاع رانندگان وخیم است . هم0 در برف و کولاک گیر افتاده اند. سرما در شب ها زیر 20 درجه است. به گزارش اد اره راه استان راه بیش از 800روستا در استان ما بسته است. را روستای میاب و میزاب هم در روز شنبه 12 دی ماه بسته بود. به تصاویری که دوستان ما توسط تلگرام  از شدت برف میاب دیروز و امروز یعنی 12 و 13 دی ماه ارسال کرده اند تماشا کنید و لذت ببرید و خداوند متعال را به خاطر نازل کردن این همه نعمت و رحمت شاکر و سپاسگزار باشیم.

.........................................................................................................

 طبیعت برفی میاب

تصویری بسیار زیبا و برفی از ورودی روستای عزیزمان میاب در 94.10.13

طبیعت برفی میاب

کوه و دشت و دره های میاب به انباری از برف تبدیل شده است که در چندین سال گذشته تقریبا بی نظیراست و انشاالله نشانگر اتمام دوره 15 ساله خشکسالی است و آمدن بهاری سر سبز و زیبا و پر بار را نوید می دهد.

با تشکر از کانال زیبای " آنا یوردوم میاب " و تشکر از دوستانی که این عکس های بسیار زیبا و گویا را به تلگرام میابی ها ارسال کرده اند. واین عکس نمایی زیبا از نشستن برف سنگین بر پشت بام و کوی و برزن میاب عزیز است. خدایا سپاسکزاریم.

ارتفاع برف را در میاب خودتان حدس بزنید.

در این تصویر مقدار برف نشسته درمیاب در مورخ 94.10.12 کاملا مشاهده می شود.

الله اکبر ، رحمت واسعه الهی را بنگرید. دوستان این تصاویر مربوط به بارش برف سنگین و در طی چندین سال گذشته تقریبا بی نظیر است. همه باید شکر گزار رحمت بی پایان الهی باشیم. شکر نعمت نعمتت افزون کند.

.........................................................................................................................................

این گزارش هم  به عنوان یادگاری از این روز های پربرف و پرسرد هم ماندنی و هم خواندنی است.

 

نمایش جزئیات خبر زمان مخابره خبر :1394/10/12      12:47:0    تعداد بازدید کنندگان خبر:197


نسخه چاپیارسال به دیگران
958 روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف/ استقرار 80 دستگاه ماشین آلات در آزاد راه تبریز- زنجان
گروه استان ها- آذربایجان شرقی- مدیرکل راه و شهرسازی استان از مسدود شدن راه ارتباطی 958 روستای استان خبر داد.


 

"توحید اخلاقی" مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: برف و کولاک در استان، راه ارتباطی 125 روستا در مراغه، 60 روستا در میانه، 30 روستا در مرند، 85 روستا در کلیبر، 35 روستا در جلفا، 80 روستا در هشترود، 50 روستا در هریس، 100 روستا در ورزقان، 10 روستا در سراب، 155 روستا در چاراویماق و 90 روستا در بستان‌آباد و تعدادی نیز در اسکو، آذرشهر و آذرشهر مسدود شده است.

اخلاقی اضافه کرد: با تلاش ماموران راهداری، عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از اول وقت امروز در این مناطق آغاز شده است. 

وی با اشاره به استقرار بیش از یک هزار و 100 راهدار در قالب 75 گروه راهداری ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان، افزود: ماموران راهداری و پلیس راه به صورت شبانه روزی در تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی تلاش می‌کنند تا سفر راحتی را برای رانندگان در این فصل فراهم کنند.

اخلاقی افزود: در حال حاضر علاوه بر 812 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، 265 دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزادراه پیامبراعظم (ص) "تبریز-زنجان" مستقر شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راهدارخانه‌های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان تجهیز شده است، اضافه کرد: 80 دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه "تبریز-زنجان" مستقر شده است.

اخلاقی با قدردانی از همکاری سایر دستگاه‌ها مانند پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات به مسافران گفت: طرح زمستانی راهداری از 15 آذر امسال شروع شده است و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.



انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک