سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 784240

  بازدید امروز : 46

  بازدید دیروز : 494

میاب دان بیر سس

 
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: پنج شنبه 94/7/23::: ساعت 8:30 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باز این چه شورش است که در خلق عالم است           باز این چه عزا و چه نوحه و چه ماتم است

باز ماه محرم آمد ، باز پرچم های عزا ی حضرت ابا عبدلله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش در هر کوی و برزن به اهتزاز در امده است. باز از هر گوشه ای نوای حزن انگیز عاشورای خونین می آید.  باز دلهای مستعد از محبت و عشق به سید و سالار شهیدان لبریز شده است . باز دلها از شدت غم و مظلومیت امام حسین و یارانش آتش گرفته است. ما هم به نوبه خود و در حد خود فرا رسیدن این ایام سوگواری را به پیشگاه مقدس انبیا و اولیای الهی و محضر صاحب عزای اصلی حضرت ولیعصر (عج) ومقام معظم رهبری وهمه مسلمانان و مخصوصا به شیعیان  و پیروان و دوست داران خاندان رسالت و امامت تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال در خواست می کنیم که به همه ما توفیق عزاداری توام با شعور و معرفت و عمل به آموزه های نورانی قرآن و پیامبر بزرگوار و امامان و مخصوصا توصیه های امام حسین علیه السلام و توصیه های امام حی و حاضر حضرت ولی عصر(عج) عنایت بفرماید. آمین یارب العالمین.

.......................................................................................................................

با احترام و ادب : ابوالفضل روزی طلب میاب شب اول محرم سال 1437  برابر با 94/07/23

 

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک