سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 786067

  بازدید امروز : 170

  بازدید دیروز : 204

میاب دان بیر سس

 
از خدا بترس هر چند ترسى اندک بود ، و میان خود و خدا پرده‏اى بنه هر چند تنک بود . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: دوشنبه 94/5/19::: ساعت 11:44 صبح

وصیت نامه شهیدعیوض پورمیابی

شهیدمحمدرضاعیوض پورمیابی

بسمه تعالى

شهدا شمع محفل بشریتند (امام خمینى)

 با درود و سلام بر یکتا منجى عالم بشریت، قائم بر حق (عج) و نایب بر حق او امام امت، خمینى روح خدا و با درود بر امت شهیدپرور و افتخار آفرین ایران اسلامى.

خدایا، تو شاهدى که من در راه تو و قرآن قدم برداشتم و تو شاهدى که براى رضاى تو آمدم و جز این چیز دیگرى نبود، خدایا تو خالقى، تو قادرى و تو روزى دهنده‌اى، تو جان مى‌دهى و جان مى‌گیرى و مجدداً حیات مى‌دهى و مرگ و حیات همه در دست توست؛ خدایا، امروز قیام کرده‌ایم تا سرمشق تمامى مستضعفان عالم شویم و به آنها بگوییم که تنها در کنج خانه نشستن و عبادت کردن کافى نیست در حالى که کفر تمامى جهان را فرا گرفته است؛ امروز تمامى مسلمانان جهان باید توجه داشته باشند این زمان همان زمان است که تمام افسوس مى‌خورند که چرا در زمان امام حسین(ع) نبودند تا او را یارى کنند بدانید که امروز نیز در این زمان خمینى بت شکن از شما طلب یارى مى‌نماید پس یارى کنید که بعد پشیمان نشوید که اگر وقت گذشت دیگر پشیمانى سودى ندارد.

سخنى با دانش‌آموزان، دانش‌آموزان عزیز، هوشیارانه عمل کنید چرا که هر لحظه شما در غفلت باشید دشمن از لحظه به لحظه این غفلت ها براى ضربه زدن به انقلاب استفاده مى‌نماید پس هوشیار باشید و درس را با جدیت تمام بخوانید هر چند که خودم درس نخواندم ولى حالا مى‌فهمم که اشتباه نمودم و از تمام شما حلالیت مى‌طلبم.

محمدرضا عیوض پور میابى

تاریخ ‌تـــــــولد : 1346/1/1

 تاریخ شهادت : 1366/2/27

منبع:سایت شهدای ارتش


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک