سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 783425

  بازدید امروز : 131

  بازدید دیروز : 72

میاب دان بیر سس

 
خلق، نانخور خدایند . لذا محبوب ترینِ خلق نزد خدا، کسی است که به نانخوران خدا سودی رساند وخانواده ای را شادمان کند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: سه شنبه 93/11/28::: ساعت 1:28 صبح

تبریز - مانداگارانا : ارتش سوریه در حمله به شماری از تروریست های جبهه نصره خودروهای آنان را در درعا منهدم کرد و چندین تروریست را به هلاکت رساند

 

111111به گزارش اختصاصی مانداگارانا از سوریه ، ارتش سوریه در حمله ای شماری از تروریست های جبهه النصره و خودروهای آنان را در منطقه کفر نساج درعا منهدم کرد .

براساس این گزارش ، یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه ضربات متوالی علیه  تروریست ها انجام دادند که تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند .


یک منبع آگاه در این خصوص گفت : در درعا که تروریست ها از تبعیت های متخلف از طریق اراضی اردن به سوریه نفوذ می کنند، یگان های از ارتش و نیروهای مسلح جمهوری عربی سوریه تلفات سنگین در صفوف گروه های تروریست ها در الحراک والجیزه ومعربه وبصری الشام وارد کردند، ویک “مدفع جهنم” متعلق به تروریست ها منهدم کردند.

گفتنی است شهیدان علی سلطان مرادی و عباس عبداللهی روز پنج شنبه 23 بهمن 93، در درگیری با تروریست ها و تکفیری ها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شدند .

به گفته یکی از دوستان این‌ شهیدان، پیکرهای پاک این دو شهید والامقام، همچنان در اختیار تروریست‌هاست.

براساس این گزارش ، سردار حاج عباس عبداللهی اهل شهرستان مرند روز پنج‌شنبه 23 بهمن در سوریه و در دفاع از حرم اهلبیت(ع) جام شیرین شهادت را سر کشید. وی بازنشسته سپاه و برنده ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود .

انتهای خبر / 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک