سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 784047

  بازدید امروز : 347

  بازدید دیروز : 266

میاب دان بیر سس

 
آنکه در دانشش اختلاف و دوگانگینباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: سه شنبه 93/11/28::: ساعت 1:24 صبح

مرند – مانداگارانا : هزاران نفر از مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان مرند در مراسم باشکوه گرامیداشت سردار شهید عباس عبدالهی با آرمان های مقدس شهدا تجدید بیعت کردند .

 

به گزارش مانداگارانا از مرند ، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید حاج عباس عبدالهی عصر روز یکشنبه 26 بهمن ماه در مسجد جامع شهر مرند با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان ، آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار گردید.
براساس این گزارش ، سردار شهید عباس عبدالهی به علت عشق و علاقه ای که به اهل بیت (ع) داشت مداحی باصفا نیز بود و به همین جهت در میانه مراسم پخش صدای مداحی وی حال و هوای خاصی به مراسم داد .

 

abbas

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم بود که در ابتدای سخنان خود با تسلیت شهادت این سردار سرافراز گفت : حقیقت شهادت چیزی نیست که با عقل بشیر تبیین گردد و آنچه اولیا در باب شهادت گفته اند در حد عقل بشی بوده است .

وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند :شهدا با قهقهه مسنانه خود به وجه الهی نگاه میکنند ، گفت : خنده مستانه شهید در عالم برزخ نگاه به وجه الله است و این برای بشر قابل درک نیست و تا نبینیم نمی فهمیم .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به جایگاه رفیع شهادت ادامه داد : شهادت آنقدر جایگاه و مقام والایی دارد که حضرت امیرالمومنین در جنگ احد وقتی بهد از برداشتن زخمهای فراوان میفرمایدند : یا رسول الله همه دوستان رفتند و من ماندم و پیامبر اکرم (ص) نیز میفرمایند : نگران نباش تو هم شهید میشوی ، جایگاه شهادت آنقدر بلند است که حتی حضرت علی (ع) نیز اصرار بر شهادت داشتند .

شهادت عشق بازی در سرزمین خداوند است و عاشورائیان با خدا معامله میکنند . حیات شهید با حیات دیگران متفاوت است .

ایشان با اشاره به اینکه سردار حاج عباس عبدالهی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بود . بیماری سرطان نیز نتوانست او را از پای در آورد ، و او این بیماری را شکست میدهد . حتی در یکی از عملیات های آموزشی هنگام فرود با چتر ،چترش درست باز نمیشود و به سختی مجروح میشود . زنده میماند . و چنین مقرر شده بود که وی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سخت ترین شرایط شهید شود و به آرزوی دیرینه خود نائل گردد .

IMG_0890

داعش با آنها بد برخورد کرد و به پیکرشان جسارت کرد ، امروز میخواهیم به داعش بگوییم : ما پیروان حسینی هستیم که جلو چشم فرزندانش ، زینب اش و حضرت سجان (ع) سر از تن اش جدا کردند و جلو فرزندان فاطمه (س) بدنش را قطعه قطعه کرند و بر جسم مطهرش سنگ زند .

داعش و حامیان داعش بدانند و کسانی که از آنها حمایت می کنند بدانند ، جبهه مقاومت آنچنان انتقامی از داعش و حامیان آنها می گیرند که درس عبرتی باشد برای همه

و تا یک بسیجی زنده است تا یک پاسدار انقلاب زنده است و تایک سرباز انقلاب در زیر پرچم ولایت زنده است استکبار و رژیم صهیونیستی روی خوش نخواهند دید و ما انتقام شهید حاج عباس عبدالهی و و عمرزم شهیدش سلطان مرادی را میگیریم و نمیگذاریم راحت زندگی کنند .

انتهای خبر /


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک