سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 784218

  بازدید امروز : 24

  بازدید دیروز : 494

میاب دان بیر سس

 
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: سه شنبه 93/11/28::: ساعت 12:44 صبح

عکس دیدارفرزند سردار شهید حاج عباس عبدالهی با نماینده ولایت فقیه در سپاه قدس


654
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه 26 بهمن 1393 | کد خبر : 4917
  • هزاران نفر از مردم مرند با آرمانهای مقدس شهدا تجدید بیعت کردند:

    دارانیوز:حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:سردار عباس عبدالهی آرزوی شهادت داشت و از طرف خداوند مقرر بود تا این شهید والامقام در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و و حصرت رقیه (س) شهید شود .

    545645به گزارش دارانیوز:مراسم کرامیداشت شهارت سردار بزرگ اسلام شهید حباس عبداللهی که مقرر شده بود در مسجد جامع شهرستان مرند برگزار شود به علت ازدحام جمعیت در حسینیه بزرگ امام خمینی (ره ) این شهر برگزار شد .

    در این مراسم پرشکوه و معنوی که هزاران نفر از مردم شهید پرور حضور داشتند مردم شهرستان مرند با آرمانهای مقدس شهدا تجدید بیعت کردند .

    حضور آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی ، حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه محبون مرند و حجت الاسلام والمسلمین انتظاری امام جمعه محترم جلفا ، مسئولین شهرستان و استان ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم به همراه همرزمان این شهید برزرگ جلوه خاصی به این مراسم داده بود .

    سردار شهید عباس عبدالهی به علت عشق و علاقه ای که به اهل بیت (ع) داشت مداحی باصفا نیز بود و به همین جهت در میانه مراسم پخش صدای مداحی وی حال و هوای خاصی به مراسم داد .

    پیام سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم قرائت گردید

    حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم بود .

    حجت الاسلام والمسلمین شیرازی درابتدای سخنان خود با تسلیت شهادت این سردار سرافراز گفت : حقیقت شهادت چیزی نیست که با عقل بشی تبیین گردد و آنچه اولیا درباب شهادت گفته اند در حد عقل بشی بوده است .

    وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب ااسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند :شهدا با قهقهه مسنانه خود به وجه الهی نگاه میکنند گفت : خنده مستانه شهید در عالم برزخ نگاه به وجه الله است و این برای بشر قابل درک نیست و تا نبینیم نمی فهمیم .

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به جایگاه رفیع شهادت ادامه داد شهادت آنقدر جایگاه و مقام والایی دارد که حضرت امیرالمومنین در جنگ احد وقتی بهد از برداشتن زخمهای فراوان میفرمایدند : یا رسول الله همه دوستان رفتند و من ماندم و پیامبر اکرم (ص) نیز میفرمایند : نگران نباش تو هم شهید میشوی .

    جایگاه شهادت آنقدر بلند است که حتی حضرت علی (ع) نیز اصرار بر شهادت داشتند .

    شهادت عشق بازی در سرزمین خداوند است و عاشورائیان با خدا معامله میکنند . حیات شهید با حیات دیگران متفاوت است .

    ایشان با اشاره به اینکه سردار حاج عباس عبدالهی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بود . بیماری سرطان نیز نتوانست او را از پای در آورد ، و او این بیماری را شکست میدهد . حتی در یکی از عملیاتهای آموزشی هنگام فرود با چتر ،چترش درست باز نمیشود و به سختی مجروح میشود . زنده میماند . و چنین مقرر شده بود که وی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سخت ترین شرایط شهید شود و به آرزوی دیرینه خود نائل گردد .

    داعش با آنها بد برخورد کرد و به پیکرشان جسارت کرد ، امروز میخواهیم به داعش بگوییم : ما پیروان حسینی هستیم که جلو چشم فرزندانش ، زینب اش و حضرت سجان (ع) سر از تن اش جدا کردند و جلو فرزندان فاطمه (س) بدنش را قطعه قطعه کرند و بر جسم مطهرش  سنگ زند .

    داعش و حامیان داعش بدانند و کسانی که از آنها حمایت می کنند بدانند ، جبهه مقاومت  آنچنان انتقامی از داعش و حامیان آنها می گیرند که درس عبرتی باشد برای همه

    و تا یک بسیجی زنده است تا یک پاسدار انقلاب زنده است و تایک سرباز انقلاب در زیر پرچم ولایت زنده است استکبار و رژیم صهیونیستی روی خوش نخواهند دید و ما انتقام شهید حاج عباس عبدالهی و و عمرزم شهیدش سلطان مرادی را میگیریم و نمیگذاریم راحت زندگی کنند .

    57 963 654 854769


     
     
     
     

    موضوعات وبلاگ

     

    لوگوی دوستان

     

    درباره خودم


    میاب دان بیر سس

    ابوالفضل روزی طلب
    اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
     

    حضور و غیاب

     

    اشتراک