سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 783871

  بازدید امروز : 171

  بازدید دیروز : 266

میاب دان بیر سس

 
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: چهارشنبه 93/11/1::: ساعت 12:36 عصر

 چرا توهین می کنند ؟

                                                 

 

 

 

 

 

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

چرا دشمن زبون به « پیامبر بزرگوار اسلام (ص) » که رحمه للعالمین است اهانت می کند؟

جواب شفاف وکوتاه ومفید ومختصر و پر اثر این است.« اسلام ناب محمدی (ص) لرزه بر جان دشمنان و مستکبران جهان انداخته است و مواضع عنکبوتی آنها را سنگر به سنگر فتح می کندو:

این هنوز از نتایج سحر است                  باش تا صبح دولتش بدمد

ای دشمن زبون اندکی صبر کن . تا صاحب اصلی پرچم پر افتخار اسلام ناب محمدی (ص) قا ئم آل محمد بیاید. قران کریم مژده می دهد « ا لیس صبح بقریب »(آیا صبح نزدیک نیست؟)

    دیده گر بینا شود هر روز  روز محشر است. ( کل ارض کربلا و کل یوم عاشوراست .)

و از زبا ن همه مسلمانان و عاشقان « محمد و آل محمد » با ندایی به بلندی تاریخ خطاب به این دشمنان زبون که در دریای جهالت مدرن خود غرق شده اند می گوییم :

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست                 عرض خو می بری و زحمت ما می داری

صلوات بر محمد و آل محمد .

 

 

 

 

 

 

 به عشق و محبت پنج تن آلعبا پنج صلوات نثار ارواح طیبه همه انبیا و اولیای الهی بویژه پیامبر اکرم صلی علی محمد و آل محمد و خاندان پاکش کنیم.

والسلام علی من التبع الهدی                                 انشاءالله بنده خدا : از مرند ، ابوالفضل روزی طلب میاب . تارخ93.11.01

 

 

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک