سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 783762

  بازدید امروز : 62

  بازدید دیروز : 266

میاب دان بیر سس

 
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: یکشنبه 94/8/17::: ساعت 1:43 صبح

 بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از ظهر روز جمعه مورخ 94.08.15 با برنامه ریزی قبلی جناب آقای دکتر حسن نژاد به اتفاق هیات همراه جهت دیدار عمومی با اهالی روستای میاب و نیز بازدید از روند اجرایی پروژه کاشت و پرورش گل محمدی در میاب به مدیریت آقای محمد بذلی

به روستای زیبای " میاب " تشریف آوردند و به گرمی مورد استقبال مسولین روستا و فرهنگیان و عموم اهالی قرار گرفتند. رفتار و منش متواضعانه جناب نماینده موجب شده بود مردم بسیار احساس خودی کرده و براحتی نظرات و مشگلات شخصی و روستارا

بیان کنند. طبق برنامه ابتدا جهت بازدید از طرح ایجاد " گلستان  گل محمدی " به اتفاق اعضای شورای اسلامی و مسولین و بزرگان و جمع کثیری از اهالی میاب عازم محل اجرای پروژه گل محمدی در منطقه " بایرامقلی چمنی "  شدند.

پس از این بازدید و اشنایی با طبیعت بسیار زیبا ی میاب ، به جمع اهالی میاب که برای شنیدن سخنان نماینده خویش در مجلس شورای اسلامی و ابراز مشگلات روستا و مشگلات شخصی در مسجد ملا نوروز میاب جمع شده بودند پیوستند.

جناب آقای دکتر حسن نژاد در سخنرانی خویش به علل عمده مشگلات اقتصادی کشور و منطقه و روستای میاب اشاره نمودندو راه حل این مشگلات را تلاش و اتحاد و امید وار بودن دانستند و در پایان مردم رو در رو مشگلات خود را با نماینده خود در میان

 گذاشتند و صحنه های بسیار زیبایی از مردمی بودن مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوه های بدیعی از اتحاد و هم دلی و هم زبانی بوجود امد که نمونه هایی ازآنها را در تصاویر زیر می بینید. و باید خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم

که آرزوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی امسال را تحقق بخشیده است و اینچنین محبت و صفا و صمیمیت بین مردم و مسوولین بلند پایه نظام بوجود آمده است.

 اهالی میاب و نماینده محترم مشغول شنیدن خیر مقدم توسط یکی از اعضای شورای اسلامی روستا  جناب آقای یوسف یوسفی هستند.

 آقای عباس قادری دهیار روستای میاب مشغول توضیح دادن مشگلات روستا به نماینده محترم است.

 

 اهالی میاب با چهره هایی بشاش و با چای و شیرینی مشغول استقبال از مهمانانگرامی هستند.

 در بعضی از مواقع نیازی به زبان نیست ، بسیاری از احساسات و   درد ها وگفته ها را می توان در چشم ها دید.

   سلام آقای نماینده : شما را بخدا به درد ودل ما روستاییان هم برسید. از خدا بترسید. فردا قیامتی هست .باز همدیگر را خواهیم دید.

 بعضی ها به سخنان نماینده به دیده تردید می نگرند و در دل می گویند  " این حرف ها را برای رای گرفتن می گوید " رای را که گرفت دیگر ما روستاییان را فراموش خواهد کرد.

 مردم مشگلات خود را رو در رو با نماینده خود مطرح می کنند و جواب می گیرند . بعضی چهره ها راضی و قانع به نظر می رسند و در چهره بعضی ها نا رضایتی را اشکارا می توان دید.

  در پایان این دیدار ، در پله های خروجی مسجد یکی از اهالی خونگرم میاب پیشنهاد می کند که عکس یادگاری بگیریم. آقای نماینده با تواضع و مهربانانه قبول میکند.

 

 

   جناب آقای محمد فرجامی عضو  شورای اسلامی روستای میاب اقدامات انجام شده و مشگلات عمده روستا را به اطلاع نماینده محترم می رساند تا شاید فرجی حاصل شود. و مسوولین محترم گرچه قول هایی دادند ولی از قدیم گفته اند :

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

 

   بدرقه نماینده محترم و هیات همراه توسط اهالی خونگرم و صمیمی روستای میاب بسوی مرند مقارن اذان مغرب

.................................................................................................................................

   با تشکر صمیمانه از زحمات شورای اسلامی و دهیاری و اهالی با فرهنگ و غیرتمند روستای میاب

و با تشکر از قبول زحمت و بزرگواری جناب آقای دکتر حسن نژاد و هیات همراه

 ارادتمند : ابوالفضل روزی طلب میاب


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک