سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 783733

  بازدید امروز : 33

  بازدید دیروز : 266

میاب دان بیر سس

 
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: ابوالفضل روزی طلب ::: دوشنبه 94/7/13::: ساعت 9:12 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف الهی  طبق برنام ریزی قبلی قرار بود حاج آقا کمالی میاب در روز شنبه مورخ 94/07/11 بعد از نماز مغرب و عشا در حوزه علمیه امام زمان ( عج ) مرند درجمع طلاب جوان سخنرانی اخلاقی ایراد نماید. آوردن حاج آقا از زادگاه عزیزش روستای  " میاب "

به عهده من گذاشته شده بود. عصر به میاب رفته و حاج آقا را به موقع به مسجد قیام مرند رساندم و پساز اقامه نماز مغرب و عشا به اتفاق طلاب و مسولین حوزه و برادر سلمان روزی طلب به محل سخنرانی رفتیم . البته این اولین سخنرانی و درس اخلاق

حاج آقا کمالی میاب در این حوزه نبود ، معمولا سالی سه چهار بار در اینجا درس اخلاق می گویند و به خوبی از طرف طلاب جوان و پر شور حوزه علمیه مرندمورد استقبال قرار می گیرند. این بار نیز مورد استقبال عزیزان قرار گرفت و حدود نیم ساعت درس اخلاق پیرامون غنیمت شمردن عمر و فرصت ها و چند توصیه اخلاقی دیگر ارایه نمود. و در پایان چند عکس یادگاری گرفتیم. 

.....................................................................................................................................

 

 

 

.................................................................................................................

 باسلام و ارزوی توفیق الهی برای حاج آقا کمالی میاب و همه طلاب عزیز

 

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


میاب دان بیر سس

ابوالفضل روزی طلب
اینجانب ابوالفضل روزی طلب در 13شهریور سال 1342 در روستای میاب از توابع شهرستان مرند متولد شده ام. از کودکی عاشق شعر و ادبیات و معارف دینی و قرآنی می باشم، امیدوارم به لطف الهی بتوانم خدمتی هر چند ناقابل به هموطنانم انجام داده باشم.
 

حضور و غیاب

 

اشتراک